صفر تا 100 کسب و کار سایت آمازون در ایران

بایگانی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بین دو اکانت  fba و prime آمازون تفاوت معناداری وجود دارد. در روش پرایم مشتری مبلغی را سالانه در حدود 100 دلار به آمازون پرداخت می کند و پست رایگان محصولات را در کمتر از 48 ساعت برای مشتریان انجام می دهد.

بیشتر مشتریان از اعضایی فروشنده با عضویت پرایم خرید می کنند. روش FBA هم یکی از دیگر از خدمات گوگل است که بهشتیان امکان می دهد محصول خود را در کمتر از 48  ساعت دریافت کنند.

برای دریافت و تبدیل کردن پنل خود به این خدمات کافی است ویزای  یکی از کشورهایی مورد تایید آمازون و آدرس محل سکونت آن کشور را داشته باشید.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۵۴
عبدالنور افرند

جهت فروش سریع کالا در آمازون از ایران باید یک سایت کاملا بهینه در زمینه محصولات داشته باشید و با انواع روش های کمپین های تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات اینستاگرام، فیسبوک و... برای اینکه فروش شما سریع صورت بگیرد باید جذب مشتری و پردازید نمودن صفحه نمایه شده در آمازون نمایید.

فرآیند خرید و فروش در آمازون:

در یک نگاه کلی در زمینه نحوه خرید و فروش کالا در آمازون می توان این جوری اظهار نظر کرد که:

هنگامی که مشتری محصول را در سایت آمازون سفارش می دهد، آمازون محصول را خیلی آسان به دست مشتری رسانده و حدود20% درصد کل ارزش محصول را برای خود به عنوان دستمزد بر می دارد و بقیه را حدود 3 هفته بعد به حساب شما واریز می نماید.

در صورتی که تعداد کالای انبار شما در آمازون به 20 رسید  و باید برای سفارش کالا و پر نمودن خود اقدام نمایید تا نمره منفی از آمازون نگیرید و همیشه کالا در انبار آمازون خود داشته باشید.

90 درصد کالای آمازون به این روش به فروش می رسد و 10% درصد دیگر که از برندهای بزرگ دنیا هستند به صورت vendor  به فروش می رسند.

تاکنون آمازون در 14 کشور دنیا انبار کالا دارد.

ایرانیان مقیم خارج و داخل که حساب ارزی در کشورهایی خارجی دارند  می توانند به راحتی در آمازون اکانت فروش داشته باشند.

 

ایرانیان زیادی بوده که در آمازون به عنوان بهترین سلر شناخته شده اند و درآمدهایی میلیارد به دست آورده اند.

 

خرید اکانت professional  و individual آمازون به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد، اولی نیاز به پرداخت هزینه ای ندارد و فقط تا 40 محصول در ماه می توانید فروش داشته باشید و نوع اصلی و ملی آن هزینه  ماهیانه دلار در ماه  دارد و بی شمار محصول می توانید بفروشید.

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۳۹
عبدالنور افرند